Повернення товару та Гарантія
Простий обмін та повернення
Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете оформити обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів за умови:
- товар не був в експлуатації та не має слідів використання;
- збережені всі пломби та ярлики, заводське маркування;
- товар повністю укомплектований та упаковка не порушена;
- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату та факт покупки.
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.
Якщо Ви отримали не той товар, що замовляли або товар не належної якості, то в такому випадку всі транспортні витрати, що стосуються обміну або повернення, оплачує наш магазин.
Товар не підлягає поверненню або обміну, якщо:
- Вироби були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського браку);
- Вироби, що мають сліди користування;
- У комплектації товару відсутні елементи;
- Під час розтину була пошкоджена упаковка;
- Індивідуальні замовлення, виготовлені на вимогу замовника;
- Товар був виведений з ладу з вини покупця;
- Були внесені зміни в програмне забезпечення (інсталяція ОС і її модифікація);
- Товар належить до однієї з категорій не підлягають поверненню та обміну.
До товарів які не підлягають обміну, або поверненню відносяться:
- Білизна натільна (нижня білизна, піжами, термобілизна, головні убори, панчішно-шкарпеткові вироби і тд).
- Товари для індивідуальної гігієни (зубні щітки, очисники шкіри, машинки для стрижки та тд).
- Парфюмерно-косметичні вироби.
- Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).
- Дитячі іграшки м’які та дитячі іграшки гумові надувні.
- Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
- Товари для догляду за домашніми тваринами (одяг, гребінця, ножиці для кігтів).
- Товари для тварин (перенесення, спальні місця, точила для кігтів і тд).
- Програмне забезпечення та програмні продукти.
Із детальним списком товарів, що не підлягають обміну або поверненню можна познайомитися у Законі України «Про захист прав споживачів».
Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну, на них поширюється лише гарантійне обслуговування.
Процедура повернення і обміну:
- Клієнт зв'язуєтеся з нашим менеджером по телефону +380637113787
- або через email: ustoreshop.office@gmail.com, де індивідуально може отримати інформацію про повернення або обмін товару саме у вашому випадку.
- Клієнт відправляє товар на діагностику для перевірки працездатності і вихідної комплектації товару. Відправлення здійснюється виключно за допомогою поштової служби "Нова пошта" або самостійною доставкою на адресу: 08200, вул. Джерельна, 14, м. Ірпінь, Київська обл. Перед відправкою переконайтеся в цілісності товару, упаковки, наявності в коробці всієї комплектації.
- Після отримання Вашого повернення, ми орієнтовно протягом 3 днів перевіряємо повернений товар.
- У разі, якщо товар відповідає всім правилам, вам буде запропоновано обміняти товар на справний, або повернути кошти.
- Повернення грошових коштів здійснюється на банківську картку клієнта протягом 2-3 банківських днів.
- У разі, якщо товар не відповідає правилам повернення і обміну, товар буде відправлений вам назад, згідно із зазначеними вами даними.
Єдине прохання: не повертайте нам товари, придбані в іншому магазині, продукцію, якою ви користувалися, а також вироби, з яких немає аргументованих причин для обміну чи повернення. У всіх інших ситуаціях ми намагатимемося допомогти швидко і легко оформити обмін або повернення.
З усіх питань повернення та обміну Ви можете зв'язатися із нами за телефоном +380637113787 або через email: ustoreshop.office@gmail.com
Гарантія
На наші товари надається гарантійне обслуговування. Терміни та умови залежать від політики виробника чи продавця. Ми надаємо Гарантію на наші товари від 14 днів до 12 місяців. У випадку заводського браку або виходу з ладу товару до закінчення гарантійного терміну, товар ремонтується нашими фахівцями та відправляється Вам за наш рахунок, але доставка товару на гаратійний ремонт – це обов'язок покупця.
У разі неможливості ремонту товар замінюється на аналогічний або повертаються гроші в повному обсязі вартості даного товару на момент звернення з гарантійного випадку.
На гарантійний ремонт приймаються товари, які були придбані в магазині в повній комплектації (коробка, товар, зарядка), які не мають механічних пошкоджень.
